warung Pak din one dollar

Kedai makan “Pak Din One Dollar” di Alor Setar terkenal dengan konsep makanan yang berpatutan, di mana kebanyakan hidangan dijual dengan harga serendah RM1 atau lebih. Tempat ini menjadi popular di kalangan penduduk tempatan kerana menawarkan pilihan makanan yang murah tetapi berkualiti. Pengunjung boleh menikmati pelbagai jenis hidangan seperti nasi goreng, mee goreng, nasi lemak, dan banyak lagi dengan harga yang sangat berpatutan.

Warung Pak Din One Dollar menjadi pilihan utama penduduk Kedah kerana mereka dapat menikmati pelbagai hidangan yang sedap dengan harga yang berpatutan. Warung ini terkenal dengan pelbagai hidangan yang ditawarkannya. Antara hidangan utama yang menjadi pilihan ramai ialah sotong celup tepung dan udang celup tepung.

Selain dari hidangan makanan, Warung Pak Din One Dollar juga menjadi pilihan utama atas hidangan simpangannya yang menarik. Antaranya termasuk Ais Batu Campur dan Cendol, yang sangat digemari oleh pelanggan. Kedua-dua hidangan ini terkenal dengan keunikan dan kelazatan mereka, menjadi pilihan yang tepat untuk menghirup kesegaran dan menikmati manisnya minuman tradisional tempatan.

Lokasi :Warung Pak Din One Dollar, 147, Kampung Suka Menanti, 05150 Alor Setar, Kedah

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *