tiffz coffee gallery

Cafe Tiffz Coffee merupakan sebuah kafe yang sangat disukai kerana suasana yang selesa dan tenang, serta pelbagai pilihan hidangan barat yang popular. Terletak di lokasi yang strategik, kafe ini menonjolkan menu yang kaya dengan hidangan seperti pasta dengan pelbagai jenis saus, steak dengan pilihan penyediaan dan sajian, burger yang lezat dengan pelbagai topping kreatif, dan hidangan barat lain yang memikat selera.

Di P10 Kopitiam, terdapat pelbagai hidangan yang menarik untuk dinikmati oleh pengunjung. Antara pilihan yang menonjol termasuk waffle dengan berbagai pilihan topping yang lazat, pasta dengan pelbagai jenis saus dan pilihan daging atau seafood, burger dengan sajian yang kreatif dan beraneka ragam, serta pizza dengan keju meleleh dan pilihan toping yang menggiurkan. Tidak hanya itu, kedai ini juga menawarkan minuman yang menarik seperti Nutty Mocha yang memadukan rasa kopi dengan rasa kacang yang kaya dan Special Iced Coffee yang menyegarkan, ideal untuk menghilangkan dahaga dan menyegarkan badan pada cuaca panas.

Bagi penggemar hidangan makanan, anda pasti akan tergoda untuk mencuba hidangan seperti Say Cheese Pasta yang menggugah selera dengan keju yang meleleh dan rasa yang lezat, serta Waffle Maleficent yang menawarkan gabungan unik rasa manis dan gurih yang pasti memuaskan lidah anda. Terdapat juga pelbagai pilihan hidangan lain yang menarik dan beraneka ragam, menjadikan setiap kunjungan anda ke P10 Kopitiam sebagai pengalaman kuliner yang memuaskan dan berkesan. Dengan suasana yang menyenangkan dan layanan yang ramah, P10 Kopitiam adalah tempat yang ideal untuk menikmati santapan yang lezat sambil menikmati waktu bersama keluarga atau teman-teman anda.

Lokasi : Tiffz Coffee Gallery, 33-A, Jalan Psk Satu, Pekan Simpang Kuala, 05400 Alor Setar, Kedah

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *